Ensam hemma!

Jopp nu är jag ensam här hemma.
Svärisarna har åkt till smedjebacken, A och Mattias har åkt på träning.
Jag tänkte plugga lite nu när alla är borta och det är lugnt här.

Har inte pengar på mobilen Ewe, det var därför jag ringde upp och slängde på bara. Men du ringde aldrig tillbaka igen! :/ Kostar fan 2:- / minut med halebop om man inte fyller på med 200 när månaden är slut. Usch, nej det blir nog abbonemang när jag får jobb sen! :)

Nu måste jag stoppa näsan i mattehäftet skulle jag gissa.
Måste bli klar med vissa uppgifter innan imorgon.

Ha det bra kära vänner!
Vi höres..
Puss på er :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0