Plugg..

Har inte skrivit på ett tag nu igen.
Beror på att jag har lite fullt i huvudet.
Många bollar i luften just nu!
Kommer förhoppningsvis bli lite lugnare efter helgen.

Jag och A ska eventuellt få ha huset för oss själva i helgen!
Hans mamma och hennes kille åker kanske till mora, och hans lillebror lika så eftersom han ska vara hos sin pappa i helgen.  :) Så i helgen blir det mys förhoppningsvis.

Men även en massa plugg för min del.
Måste hinna ikapp en hel del. Eller ja, jag vill plugga på så att jag ligger före. Då slipper jag få panik sen :)

Fått hem mina 2 Osis - dust it som jag beställt också. När jag och A var hemma i Älvdalen så klippte vi oss, han i våmhus och jag i älvdalen hos en gammal klasskompis mamma! :) Hon var superduktig, och jag är skit nöjd!
Hur som. Hon hade i osis för att visa hur mycket volym man kunde få på håret om man ville, och det funkade skit bra! Så nu har jag beställt hem två egna :)
Beställde från bangerhead.se ... ifall ni själva är intresserade!


Köpte en ny väska på åhlens igår också, men den får ni se senare!

Nu måste jag göra mig klar för att åka på engelska.
See you l8er!
Puss på er :*



Kommentarer
lisette

sjukt bra hårprodukt, dust it..!

2010-02-18 @ 20:14:10
URL: http://myslys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0