Oturs dag..

Detta har då deffinitivt inte varit min turdag.

Imorse när jag skulle iväg till skolan hoppade jag först in i min bil, stendöd. Hurra, tänkte jag som blev lite smått stressad och irriterad. Och i all min frustration slinker väl ett argt sms iväg till pappa där det står att han får hjälpa mig sälja den här förbannade skrothögen som han lurat på mig. Men det är ju en annan historia. ;) Går hur som helst tillbaka hem och frågar A om jag får låna hans bil, när jag kommer tillbaka till parkeringen får jag fan inte in nyckeln så att jag kan öppna den. Ringer honom aningen mer stressad och ber honom komma ut och kolla vad som är fel. När han kommer ut stoppar han in nyckeln och bilen går upp. Great tänker jag och blir ännu mer irriterad att allt vill krångla med mig en dag som denna.

Fan alltså, när en sak krånglar, krånglar allt hela dagen. Helt otroligt.  

Dessutom var jag till tandläkaren idag.
Usch och fy fan säger jag bara.
Jag måste rotfylla om en månad :O :(
Har hört att det gör skit ont!! :/
Vill verkligen inte!!!!!

Och pengarna sen :O
My god..
3300:- om tre kanaler var trasiga...
Och med min tur så lär det väl precis vara så många som är det..
Sen tillkommer kostnaden för lagningen också!
Usch, blir till att hålla hårt i pengarna de närmaste månaderna.
Välkommen till vuxenvärlden lixom...

Aja. Det är väl så när man så stort blivit "vuxen"..
Ska iaf ringa lite assistans företag imorgon och se om jag kan få hoppa in som vikarie hos någon brukare.
Hoppas kan man ju alltid!!

Hoppas iaf att ni har haft en bättre dag än mig!!

Nej nu ska jag spela lite.
Måste skingra allt grubbel.
Puss på er! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0