Changeing plans..

Har ändrat mina planer en aning för veckan.
Åker inte alls hem på onsdag!
Åker på torsdag morgon, och åker hem på söndag förmiddag!
Pga att A har match i Leksand på söndag och jag måste göra grupparbete ;(

Får planera på en längre hemvistelse senare.
Många som fyller år snart, jag och älskling, syster och bror bland annat! ♥
Då måste man ju åka hem :)
Fast kommer nog få lov att fira alla på samma gång skulle jag tro!
Annars blir det dyrt..
Vet inte om jag kommer ha råd att åka upp mer heller :/ *suck*
Jaja. Det löser sig.

Nu måste jag nog ta tag i plugget!
Höres later äääälliiigääääytööör :*

Love.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0