Trött!

Inte varit min bästa dag idag alltså.. eller morgon i varje fall..
Vaknat hela tiden natten till idag, sover inte bra alls när A jobbar förmiddag.. :/
Så jag fick lov att flytta grupparbetet som jag och Therese skulle göra idag till en annan dag.
Skulle nog ha varit helt koma annars, och inte fattat vad vi höll på med..
Jaja..

Eftermiddagen blev iaf bättre..
Träffade Madde på stan, så vi gick runt och letade julklappar och så, sen åt vi lite på subway..
Sen åkte vi hem till Linda där vi hade julklappsbyte och spelkväll..
Jätte trevlig kväll med alla innebandy damerna och våra tränare så klart! :)

Imorgon har jag inga planer alls, eller jo, jag ska plugga sen har jag träning på kvällen! :)
Skönt, den är verkligen efterlängtad nu!

Nu ska jag gå och krypa ner bredvid min älskling! ♥
Hoppas att ni haft en bra dag sweeties..
Puss på er :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0