Kallt...

Usch...
Jag är verkligen inte gjord för vårt kalla klimat.
Ge mig sommar nu tack!
I lägenheten står det att vi har 17 grader..
Det är ju inte mänskligt...
Får ringa och skälla på ludvikahem igen!
Det kan ju inte vara meningen att man ska gå omkring och frysa i en lägenhet som man betalar för värmen!! :(

Tro om man ska ta sig ett hett bad kanske..
För att tina upp lite!
Så får det nog bli.
Sen lär jag börja paka inför imorgon!

Hejhopp gummisnopp!


Bild från förra året... Ungefär så jag känner mig, som en isbit.. :) haha..



Kommentarer
Ida

kanske ligger i släkten då, är inte heller skapad för att leva i denna kyla ;) dra till miami beach eller??? ;)

2010-12-22 @ 23:03:00
URL: http://idrus.blogg.se/
Sofie

Haha ja visst är det kul, jag kan knappt slita mej från det när jag väl börjar spela :P Det är ju lite kul att det är ganska likt dom första super mario spelen också :) Nej usch, det hoppas jag också.. bara o hålla tummarna för att det inte är nåt! God jul på er också :) Kramar

2010-12-23 @ 01:07:40
URL: http://soffiloffis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0