Inte mycket tid..

Känns inte som om jag haft så mycket tid till att blogga de senaste veckorna..
Dessutom är det inte kul att blogga från A´s dator.
Kan inte lägga ut eller redigera några bilder eller så..

Väntar på att vi ska få routern som vi beställt så att vi kan surfa trådlöst. 
Men det verkar som om det är någe knas med nätverket här, då förra lägenhetsinnehavaren har avbeställt internet hit, men vi kan fortfarande surfa?!
Fattar ingenting av det där jag, tur att A fixar med sånt! :)
Blir kanske lite mer uppdatering då.. När vi får router menar jag!

Har varit mycket med skolan nu också på sista tiden..
Legat lite efter, men nu är jag äntligen ikapp :)
Har en uppgift som jag ska sätta mig med idag, sen har jag inte någon inlämningsuppgift som ska vara inne innan den 23/12.. Förutom en grupp uppgift som ska redovisas, men den är redan klar! :) Soft!

Sen ikväll ska jag träffa Madde innan träningen, sen såklart träning..
På fredag ska jag och svärmor åka till borlänge och lämna Mattias. A ska på julbord med jobbet.
Helgen blir nog i övrigt bara lugn skulle jag tro!

Nej, nu måste jag sätta mig med lite plugg! :)
Höres senare!
Puss på er! :*


Kommentarer
Millan

Saknar ;(



Längtar tills vi ses!!



Pussar & Kramar!

2010-12-12 @ 01:13:22
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0