Trött och slut..

Är trött och slut idag..
Jobbat från 7-14..

Men får inte sova än! :P
Måste börjar göra mig klar nu.
Älvdalens Musik och Motor festival har ju dragit igång,
och det är enda helgen på hela året som jag faktiskt vill vara ledig på!
Ikväll blir det party party..
Ska bli så skoj!! :D

Tack för hjälpen igår E. Ovärdeligt..

Ikväll kommer även A upp!! ♥
Längtar ihjäl mig snart.. :)
Sen får jag äntligen flytta ner igen..
Kommer nog inte hem igen..
Ska ärligt talat bli jävligt skönt att komma härifrån igen..

Nej. Nu måste jag skynda mig!
Syns i dimman!
Eller inte ;)

Puss på er :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0