Musik- och Motorfestivalen 2010..

Slänger upp lite bilder från Musik och Motorfestivalen 2010, nu när jag har tid! ;)

På fredagen efter att jag kommit från jobbet, så åkte jag ner till Millan för att titta på häst och moped crusing! :)
Väl nere på bynn hittade jag Ewe och Mia,
så jag stannde med dem medans Millan och Co gick och åt mat.. :)


Ewe!


Mia :)










Och den absolut snyggaste moppen hade ju damen på den rosa! GE MIG!! :D




Men absolut snyggast outfit hade ju denna gubben! :D haha..



På kvällen blev det party och allt vad det innebär!
Förfest hemma hos oss..

Kusin Ida, Emil och Andreas! ♥


Lina, Anna och Ronja!


Renate och Victor!


Renate, Ewe och Victor! :)


Systrarna Ronja och Renate..


På väg ner på bynn.. En del av gänget bakifrån ;)


Och framifrån ;)


Nere på parken... Fullast på plats var nog dessa två :) haha..


Vi träffade Ewes fina kompis Theres!
Och där någonstans slutade jag ta kort på fredagskvällen :P hehe..

Men på lördagen bar det av igen..


Jag och Älskling i systers lägenhet! ♥


Älskade Mamma och Syster ♥


Älskade föräldrar! Kunde inte fått bättre!! ♥ ♥ ♥


Vissa bilder godkänner inte ens kameran.. Hmmm.. Wonder why?!?


Jag Millan och Sändra! Love you girls!! ♥


Vi avslutar med en bild på två av bröderna Siitari.. Roger och Pappa! :)


Hade en jävligt rolig helg med mycket mycket skratt!!
(Vissa saker hade vi naturligtvis kunnat vara utan... Men men Idioter finns det ju gott om så...)
Tack för det alla som gjorde detta till en toppenhelg...
Älskar er alla!! ♥ ♥ ♥



Kommentarer
ida

hahahah :}

2010-08-27 @ 09:56:33
Millan

Åhh... Vad roligt vi hade :) Älskar dej syster!



Puss & Kram

2010-08-28 @ 18:04:09
URL: http://camillasiitari.blogg.se/
Sandra

Hmm. undrar vem som visar sin finaste sida:P haha btw, vill se bilder på handavtrycket från åtvid ju:)

2010-09-01 @ 19:45:13
URL: http://sandrasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0