Hemma!

Är ledig idag. Så skönt!! 
Så nu är jag hemma och städar..
Kanske inte det roligaste på min lediga dag, men det måste ju göras någon gång..
Lika bra så ändå, vädret är inte på min sida idag iaf! :(

Väntar på samtal från en läkare också..
Måste dit och kolla upp mina fötter nu känner jag!!
Kan knappt gå efter en heldag på jobbet, och om jag sitter stilla en längre stund blir jag aldeless stel och så värker dom.. (hälarna är värst..) Misstänker som sagt hälsporre, men jag vet inte..
Bättre att kolla upp och få svar på vad det kan vara för något, och såklart vad jag kan göra för att minska smärtan..

Jaja. Det löser väl sig får jag hoppas.
Nu ska jag fortsätta städa..

Hoppas att ni får en fin dag!
Puss på er :*


Kommentarer
Gina

Om det är hälsporre du har kan du tejpa foten för att minska smärtan och sen finns det sko ilägg du kan köpa på apoteket, köp inte på sko affär det gjorde jag o det blev bara värre. Jag fick mitt för jag hade för platta skor tror vi så byte av skor kan oxå hjälpa. / Gina

2010-08-11 @ 12:36:09
URL: http://fotopalandet.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0