Mörkerfält..

I helgen kommer vi ungdomar i Älvdalens Pistolskytteklubb anordna våran årliga mörkerfältskjutning, och det känns jätte kul att ha det ansvaret. Jag är ju banläggare och det känns som om man har lite press på sig eftersom vi har ganska gott rykte om våra banor annars, men det är verkligen jätte kul!

Och jäklar vad mycket jobb det är att anordna allt :P 
Tack och lov har vi ju pappa som ställer upp och hjälper oss!
Utan honom hade det inte gått kan jag säga!!

Men det känns som om det kommer bli väldigt roligt iaf..
Kommer väl bilder efter skjutningen förmodar jag!

Imorgon blir det en dag på banan, och det är mycket som måste bli klart imorgon!

På tal om annat så kommer jag nog också försöka få in en massa bilder imorgon om jag hinner!
Har inte tömt kameran på en hel evighet känns det som! 

Och älskling 4 dagar kvar nu! <3 :)


Nu måste jag äta något, håller på att hungra ihjäl! 
Puss på er! :*


  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0