Ludvika!

Ja. Sitter här i ludvika. Har varit här sen igår, men jag orkade inte skriva då! :)
Jag och A spelade mest Wii hela kvällen och han fick storstryk ;) haha..
Ska hur som vara kvar här i två veckor, det ska bli skönt! :)

Nu ska jag börja fixa med ny design. Är inte nöjd med den jag har!
A är i skolan just nu så det gäller att passa på.. :P

Sen ska vi gå ner på stan en sväng. Kameran hänger med också, såklart ;)
Sen måste jag ringa Millan och se om mitt andra paket har kommit! :D

Uppdaterar senare raringar!
Måste ju btw visa er hur banan såg ut iförrgår :)

Puss på er :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0