Zavanna!

Igår kom Daniel, Sandra och Zavanna hit.
Daniel är A´s plastbror, och Leifs son, Sandra är hans flickvän och Zavanna är deras dotter.
Christina (Svärmor) bad mig ta några bilder på Zavanna och det var ju klart jag kunde det ;)
Ju mer jag får prova på desto bättre. Aldrig fotat någon bebis förut, och jag älskar ju att få testa nått nytt! :)
Lite svårt var det dock, då hon aldrig höll sig stilla ;) Men vad kan man begära av en liten dam på sju månader liksom? ;P

Här är bilderna i vilket fall som helst...












Ni ser ju kanske att jag har lite problem med fokusen, men vad gör det om hundra år?
Hon är en väldigt söt unge hur som haver! :) Fast det ser ni ju själva! ;) hehe..




Nu ska jag se om jag hittar igen någon fin kossa muu..
Eller rättare sagt myskoxe som vi oxå lyckades fånga på bild igår!
Första gången som jag och A var ute så var de jätte skygga, men inte igår! ;)

Återkommer in a minute!
:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0