Hoho..

Här ekar det tomt!
Känner ingen lust för att blogga just nu.
Och fotograferingen har legat på is de senaste veckorna..
Har jobbat mycket, och jag hinner inte riktigt med allt jag skulle vilja hinna med!

Men nu i veckan ska det förhoppningsvis bli bättre!
Ska följa med A till ludvika i två veckor igen, så nu blir jag åtminstone lite ledig :)
Plus att jag faktiskt är ledig i helgen. Så idag ska jag fråga millan om hon vill följa med ut med kameran! :)
Och det vill hon säkert!


Nu ska jag och A äta lite frukost! :)
Hoppas att ni får en underbar dag!
Puss på er! :*



Kommentarer
Millan

Faan!! Du har inte varit borta länge men jag saknar dej redan ;( Har varit och kollat på den andra lägenheten idag. Känner mej kluven. Den är mycket större och har JÄTTE FULA tapeter. Men "hyresvärden" sa att han kunde stå för tapeterna om vi gjorde jobbet. Vi behövde inte ens hans godkännande om vi ville göra något. Så vi kan ha skrikrosa tapeter om vi vill :) Och det är ju bra. Hehe! MEN vi vet inte om våran nuvarande hyresvärd släpper oss eller om vi måste ha 3 månaders uppsägningstid. Men men det märks om vi bor kvar när ni kommer hem :) Hehe!! Skojja bara!



Som sagt! SAKNAR DEJ! (ER) :(

Kom hem!



Många pussar!

2009-11-03 @ 01:30:36
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0