Morgon pigg!

För omväxlings skull så sitter jag uppe, har visserligen varit uppe sen älsklingen åkte till skolan, men iaf!
Är ovanligt pigg idag. Har till och med hunnit tvätta två maskiner! :)

Börjar känna mig lite stressad inför imorgon också! Mycket och massor vi ska hinna med innan vi åker hem till dalen.. Först måste vi till systemet. Sen till studievägledaren och fylla i massa papper. Efter det åker vi till borlänge för en tur på kupolen! Måste ju hitta något nytt att ha på mig i helgen.. Kan inte avslöja vad jag ska göra än, ifall att en viss person läser min blogg, inte så troligt då, men man vet ju aldrig!
När vi är klara på kupolen, åker vi vidare mot mora och Claes guld och silver. Ska byta ut våra förlovnings ringar. Eller ja, vi ska göra om dem. De ska bli smalare, och jag måste få en större. A´s är för tjock så den ska vi tunna ut. Jaja. Får se vad som går att göra åt dem. Blir nog att smälta ner dem och göra om dem totalt. Det blir våran julklapp till varandra hur som haver! :) Sen åker vi till käraste Älvdalen för att fira min älskade, älskade Mamma som fyller 50 år imorgon! :) Grattis Grattis kära Mamma! <3



Nu då?
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på mig. Mattias undrade om vi skulle åka med Leif och spela tennis, så det kanske det blir lite senare. :) Får väl se vad Leif säger, det är ju inte säkert att banan är ledig!

Just det, ska gå ner på MM och lämna igen filmen som jag och A lånade igår. Johan Falk - National Target. Skit bra var den! Fast det är alla filmer med honom än så länge. Vi har ju bara sett tre av de nya. Aja skit samma :)


Nu vill Mattias att vi ska spela Wii :)
Höres senare kära vänner!
Puss på er :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0