Hoppsan sa..

Var på björnträffen igår, och skyttet igår gick otroligt dåligt.
Kändes inte alls bra, blev en särskjutning om silver medaljen.
Jag slutade på fjärdeplats. Känns jävligt tråkigt, då jag verkligen vet att jag kan bättre!
Dessutom var banan skit kul, och det gjorde ju inte saken bättre.
Blev även ett guld i lagtävlingen. Känner mig ändå inte nöjd ;)
Men det är som sagt för att jag vet att jag kan!
Fick 36/23, skit dåligt resultat om jag ska jämföra med mina träningsresultat!
Brukar ligga på 40 och uppåt på nästan alla träningar.
Aja. Det är bara att bryta ihop och komma igen, siktet är ju pallplats på SM!
Och då krävs det ju ännu mer träning !!


Nu ska jag höra om A snart är klar.
Han är ute i älven och fiskar med sin bror!
Sen ska jag brumma ner och hälsa på Millan (:
Hörs då hej! :*


Kommentarer
malte

Det var iallafall en rolig och varierande fältskyttetävling. Tack!

2009-05-23 @ 13:21:14
URL: http://hembryggaren.blogspot.com/spot
pangis

Tack för sist.. Nu var ju banan skitsvår så 36 träff kanske inte var alltför dåligt. SM banorna brukar vara lättare så en pallplats för dig är helt klart möjligt!! Jag hålelr tummarna:-)



PS Jag hade också 36.. bröt ihop och sköt lika kasst i Gagnef:-)

2009-05-26 @ 18:02:01
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0