Hemma igen!

Nu är jag hemma igen :)
Skönt skönt!
Visserligen kom jag hem igår, men en viss syster *host host* Millan *host host*
Frågade om jag kunde vara chaffis, och som den snälla syster jag är så ställde jag väl upp då ;)
Hehe..

Men kul hade jag iaf (:
Träffade på både den ena och den andra, synd bara att man blev lite party sugen :P
Men jag får väl ta igen det en annan gång! (:

Och hörrudu Mediameeesen, det börjar bli dags för en dejt snart!
Bara så du vet :)

Nej, nu ska jag äta våfflor sen ut i solen och slappa, bada tassarna ska vi göra också :)
Ha en underbar dag i solen kära vänner, så höres vi senare!
Puss på er :*


Kommentarer
mediameeees

Hahaha, jaaa, det börjar verkligen bli dax för en dejt! ;D hihi, jag kommer hem i helgen ;)

2009-06-03 @ 19:38:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0