Feel better.

Mår bättre nu. 
Har redigerat lite bilder från helgen på mora ridklubb. 
Ska lägga ut dem så fort jag kommer hem! :) 
Syrran ska nog få med sig dem hem när vi jobbar ihop på tidag, de måste ut på Mias sida någon gång. Hästtjejer är bra tjatiga ;) hahaha...
Annars då?
Jobbat hela helgen, och är ledig imorgon, vilket kommer bli kanon skönt. 
Men det är skönt att jobba också. Kul att ha något att göra än att bara sitta hemma. Fattar ärligt inte hur man skulle klara av det. Menmen. Alla är vi olika och tur är väl det! 

Börjat fundera över utbildningar också, men jag lär ta tag i mig själv först!
Jag vet i varje fall åt vilket håll det lutar och det känns ju skönt.
Jag skulle såklart vilja plugga till ganska många olika yrken, men det går nog inte! :)
Jaja. Vi får väl se vart jag landar någonstans.
Har ju hela livet framför mig än..

Nej nu ska jag ta ett långt varmt bad!!
Längtat hela helgen!
Puss på er! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0