Haha..

Jag råkade av någon konstig anledning fastna framför hockeyn igår :O
Inte för att det var spännande på något vis, inte alls....
Jaa okey, det kanske var lite intressant...


Säger bara en sak, jävla skit dommare....
Kul att VM finalen går i Canada nästa år igen då...
Hoppas bara att det är lite mer krut i de dommarna..
Jäkla dubbelmoral, köra på våran målvakt TVÅ GÅNGER fast de sagt att man inte får peta på dem...Och det händer inte ett jävla skit, ingen utvisning, ingenting....


Det är anledningen till varför jag inte kan titta på sånnt......
Jag blir för arg helt enkelt ;)


Kommentarer
mediamesen

Halloj!!

Självklart kan vi ses nån dag :D Säg bara till när du är i mora så kan vi hitta på något! :D

2009-01-06 @ 16:10:05
URL: http://makemyworldspin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0