Det blev lite knöligt att parkera bredvid Tom.

A hade tänkt parkera bredvid Tom på isen.
Han kom lite för fort i kurvan och gjorde misstaget att bromsa.
Han fick då av misstag sladd in i Millas bil.
Som Tom hade parkerat.
Det sa PANG.
Bokstavligt talat.



Micke hjälpte till att reparera skadorna på bilen. Tyvärr har jag inte något kort på när det är klart. Jag har inte sett den själv än! Ett stort tack till Micke som hade tid att låna ut garaget och hjälpa till en aning. Fast mest jobb fick vi brudar göra :) haha..

Vill också passa på att tacka Millan och Danne för att ni alltid ställer upp när det är något! Ni är guld värda! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0