Jag HATAR vasaloppet....

Det är fanimig det värsta jag vet...
I varje fall trafik stockningen som bilr!

Åkte till mora idag för att fira morfar.
Det gick bra ända tills vi kom fram till uppfarten till unihoc arena.

Det var en liten röd bil framför oss som tvärstannade framför chikanerna som är på den vägen, hon stannade trots att hon inte fick möte. Pappa insåg att han inte skulle hinna stanna och väjde av vägen rätt in i en jätte driva med snö.
Och vad tror ni kärringen i bilen gör? Jo, hon fortsätter åka som om ingenting har hänt. Fastän HON SÅG att vi körde av! Jävla turist jävel. Tur i oturen att det gick bra iaf, och att det inte blev värre än vad det blev.

Och inte var det en enda jävla bil som stannade och frågade om vi ville ha hjälp heller. Vi stod mitt i vägen, men tror ni att någon stannade? Nej, de körde OM oss!!! Jävla idioter. Snacka om vänlighet. Eller inte!






Sen att vissa är omogna det var ju ingen nyhet. Jävla tönt.

Skaffa ett liv, för det verkar du ju sakna!


Kommentarer
Millan

Jag håller fullständig med dej... Asså förlåt men jag kan inte sluta skratta.. :D Jävla nolla :) Undrar vem han har lärt sig av?! Alltså att vara en sådan patetisk liten fjant :P Det är juh nästan synd om honom.... ELLER INTE!





Puss puss, love you always <3

2009-02-22 @ 23:30:26
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0