Hallooo..

:)

Orkade inte skriva igår när jag kom hem!
Det blev ganska sent, och jag var trött som satan :/

Bra dag idag, fått igång kalendern till mitt "extra jobb" nu :)
Så det kanske blir en och annan bokning denna månad!
Lagt upp tider för två och en halv månad ungefär :D
Skönt...

Sen fick jag mail från ett annat företag om jobb också..
Det lät också positivt :D Skönt om jag skulle slippa gå arbetslös...
Det skulle nog till och med fungera med två arbeten om det vill sig (:

Neej, nu ska jag duscha...
Sen ska jag ut och fotografera i det här underbara vädret :)

Märks det att jag är glad i dag eller ? ;)

Hej så länge! :*



Kommentarer
malte

Det ser ut som om det ljusnar. Hoppas att det löser sig.

2009-02-09 @ 20:56:29
URL: http://hembryggaren.blogspot.com/spot


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0