Dala Mästerskapen..

Åker till Dala-Floda imorgon på DM :)
Får hoppas att det går bra, jag som känner mig så vilsen på lufttävlingar.
Känns som om jag inte har en aning alls om hur allt går till, möjligen ett litet hum, men det är inte mycket ^ haha..
Jaja, det ska nog gå bra :)

Och gissa om jag är lycklig nu ?
FÄLTEN BÖRJAR NÄSTA HELG xD
Oooh, jag är helt till mig :)
ÄNTLIGEN...Som jag har väntat !
Nu är jag så lycklig så jag snart spricker ^ hehe..
Den som väntar på något gott..eller hur är det ? ;)
 

Jaja. Nu ska jag ge mig ;)
Men nu kanske ni förstår hur mycket skytte betyder för mig?!
A och O för att jag ska fungera, ungefär ;)
Släppa all stress i vardagen och fokusera på något som jag brinner för, finns inget som är så avslappnande! :)

Nej nog nu.

Fast jag är ju lycklig allmännt just nu också.
Fyller ju ffs 20 om någon vecka :D
Skönt, Skönt, Skönt :)
Nu saknas bara heltidsjobb och lägenhet, sen är allt perfa ^


Neeej, nu ska jag och min snuttegos titta på two and a half men ;)
Ha det KUNG allihop, så hörs vi antingen senare ikväll eller imorgon!
Puss på er sötnötter ! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0