Allsvenskan 2008/2009...

Tänkte att jag skulle summera allsvenskan för 2008/2009, men eftersom att mina resultat har pendlat lika fort som en bergochdalbana så tror jag att jag låter bli.
Det har ju gått både uppför och utför ;) haha..
Med poängen alltså.

Men det bästa är att jag tog personligt rekord :) Twice ;)
Det mina vänner, är stort för mig :)

Nu hoppas jag så klart på lika stora framgångar i fälten, om inte större ändå ;)
Det finns ingen bättre drivkraft än att känna att man vill bli bättre, och att inte sluta kämpa för att förhoppningsvis nå sitt mål. Men en dag, ja en dag då är det jag som ska stå på pallen. Individuellt SM-guld är det som jag siktar på härnäst :) 

Och det finns absolut ingenting som kan stoppa mig nu :)




Allsvenskan den omgång då det gick som bäst. PR på 335p.
Det kan tyckas vara lite, men för mig är det mycket ^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0