Woho..

Känner mig glad idag, och det känns kanon...
Varit deppig igen de senaste dagarna :/ Urk..
Aja. Nu är jag tillbaka igen ;)
Måste ringa ett viktigt samtal imorgon, börjar bli lite orolig nu :(
Aja det löser sig förhoppningsvis.

I Lördags hade jag stallet helt för mig själv. Underbart! <3
Fick fundera mycket, och det var hur skönt som helst.
Mockade alla tre boxarna, fixade mat och vatten och packade en himla massa höpåsar! :) hehe..
Men det var skönt som tusan, drygt bara att jag fick så ont i nacken igår. Blev nog för lättklätt tror jag, men vad gör man inte när solen tittar fram då det inte händer så ofta här i sverige ;) Aja, skönt var det iaf!

Och igår tog jag, A och Millan en lååång promenad :) Danne joinade också efter en halvtimme ungefär :)
Gick förbi älven en sväng och fotade svanarna som var där :) Bilder får ni se lite senare! Jag sitter inte vid min dator just nu :) Men ett och annat fint kort blev det åtminstone!

Nej, nu ska jag göra mig klar, ska ringa Millan och höra om hon är färdig för en till promenix idag också ;) Kameran får följa med även idag, och då kanske det blir fler bilder senare, you never know you know ;)


Ha det bra alla underbara människor!
Puss på er :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0