Körning..

Var på körlektion tidigare idag.. Eftersom att Sigge hade missat en lektion tidigare så fick jag köra med en stockholms tjej bak i bilen. Hon berömde mig hela tiden för min körning och sa att jag körde jätte mjukt. Det gjorde inte hon, sa hon. Hon sa även att hon hade uppkörningstid på onsdag. Och efter att jag kört klart sa hon att hon fick prestationsångest :D haha.. I see that as a good thing ;) haha... Frågade Sigge hur lång tid jag skulle köra intensiven, och han tyckte med tanke på min körning att det räkte med en vecka, beroende på hur långt jag hunnit med teorin.
Jag blev klar med fas A, B och C idag :) Bara två faser kvar..

Så nu är jag ÄNTLIGEN några steg närmare körkortet ;)


Hoppas att ni kära vänner haft en underbar dag!
:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0