Smart brorsan , SMART!

Jävla skitunge... Jag och syrran skulle ju ut till stallet idag , vid lunch ungefär . .
Men tror ni inte att mamma får ett samtal från brorsans skola då ?
Han hade burit för tungt på idrotten , trots det att läraren sagt att han inte fick ha så tungt , så nu har han lyckats vrida om fötterna på nått jävla vänster så att han inte kan gå ?!?
Jävla unge , gör aldrig som han blir tillsagd . . skylla sig själv får han då göra när han inte lyssnar . . .
Så nu blir det inget stall , för Ewe har följt med mamma ner på akuten med ungen . .

Aja , nu ska jag hitta på med nått annat :(
Ciao :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0