Sleepless

Kom just på mig själv att jag inte skrivit ett enda inlägg idag , illa illa ! :)
Men jag har ju iofs haft fullt upp idag , typ . . . ^
Jag och Ewe har städat övervåningen som två galningar , så nu har vi fått iväg lite skrot upp på tippen och skänkt lite kläder till en klädinsamling häruppe :)
Min goda gärning för dagen är gjord ! :D hehe . .

Annars har det väl inte hänt så mycket . . Börjat titta på the shining , den långa serien, ikväll också :) Måste säga att det är väldigt stor skillnad på serien och filmen . . Nu fattar man lite mer , som varför den heter the shining till exempel ^
Aja , nog babblat om det :)

Nu är jag typ astrött , fick lov att vänta på att tattueringen skulle torka innan jag la mig och nu har den gjort det , så nu kan jag sova :)

God Natt & Sov Sött kära Vänner :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0