# NR 12

Jag har lagt till en ny kategori i min blogg. 100 saker jag vill hinna göra innan jag kolar-vippen ! (Dör , för er som inte förstår ;) ) Så nu kan ni följa mig när jag försöker uppnå mina mål här i livet =) De är inte speciellt svåra , allt man önskar kan man få , brukar det ju heta ;) Dessutom lever man bara en gång , så det är lika bra att köra på =)

Och jag har faktiskt redan klarat av ett . .

# NR 12
Vinna pengar

Eftersom att jag inte skrev ner exakt hur mycket jag skulle vinna , så tar jag den här summan som ett av mina mål , även om det inte låter mycket så är det mycket för mig =)
Tack vare min egen insats på Silverträffen i Sala, där jag kom etta före Tom , en av mina förebilder , så vann jag 350 :-
 Det är nog den högsta vinsten som en junior har vunnit hittils , iaf på alla de tävlingar som vi varit på =) 
Just därför kändes det som en självklar vinnare av just det här målet =) hehe .. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0