New day

Jaahapp , ny dag då . . :)
Vaknade relativt tidigt idag , rättare sagt klockan 7 när A åkte till jobbet . . .
Han hann ju dock inte vara kvar så länge då han kände sig dålig och åkte hem !
Men det gör inget tycker jag , bara skönt när han är hemma ;)
Aja , händer inte mycket idag . . vad jag vet iaf ! ^

Känner mig rätt trött och slö faktiskt , tror det är någon förkylning på G . . *suck*
Jag vill inte bli sjuk och jag har ingen lust att vara sjuk . .
Då har jag ärligt talat bättre saker jag kan göra :)

Neej , nu ska jag och A mysa ner oss i sängen och kika på en film :)
Skriver mer senare ^
Ciao :*


Kommentarer
Lisso

Det kostar runt 400kr! (Om man vill ha både styrketräning och pass).. sen kan man ju välja om man bara vill gå på pass eller bara köra styrka då blir det billigare! Men jag kör båda! :) Kram

2008-09-08 @ 15:56:26
URL: http://lisso.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0