Mysko film

Jag och A sitter och tittar på en heel mysko film . . Already Dead heter den . .
Fattar verkligen nada . . den e helkonstig :P

Ska ut på promenad idag också ^ Jag och Tom ska ut en sväng :)
Men först har jag lite att göra :) Måste ringa Millan och fråga om jag skulle kunna få låna deras externa cdläsare , min lilla dator har tyvärr ingen , och jag börjar få abstinens på Photoshop ^ haha . . Måste ju ha något program som jag kan redigera bilder i ju ! :) Och det är btw , anledningen till att det inte varit så mycket bilder på senaste tiden . . Och jag har lixom inte orken att installera alla programmen på den gamla datorn , iom att jag inte vet om jag kommer få lov att lämna in den igen ! :D
Så nu vet ni ;)

Ska väl ut med kameran en sväng också när jag hinner . . Känns som om den stackaren bara får ligga och skräpa på rummet :) Men det ska det bli ändring på ^

Nej , nu ska jag fortsätta se klart på den här mysko filmen och se om jag får någon klarhet i vad det är som händer ;D
Ciao sötisar ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0