Good Morning

Faan vad jag har lyckats vända på dygnen . . :O
Det är inte bra asså!
Aja , får ta tag i det där ^

Måste nog ut på ams idag och kika om dem har fått in några nya jobb eller inte . .
Allt känns så komplicerat nu när man är arbetslös . .
När man gick i skolan behövde man lixom inte tänka på saker som att söka jobb . . :P
Menmen , det händer oss alla . . .
Synd bara att det inte finns några , allt som finns är typ hemma försäljare , socionomer och lärare . . .
Och jag har inte direkt möjlighet att söka nått av dem :/ Illa illa . .

Aja nog om det . . :)
Nu ska jag pallra mig ner och äta lite frukost :)
Sen ska jag nog sätta mig och måla idag , haft bra med lust till det dem senaste dagarna ^

Nej , I´m out !
Ciao :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0