As usual

Jaa , min blogg lyser med min frånvaro . . as usual :/
Har börjat bli riktigt dålig på att blogg ju , inte bra , inte bra !
Var till mora en sväng idag igen , inte bra det heller . . det blir så dyrt ;)
Köpt mig en skit snygg golv lampa idag iaf , och ska se om vi ska ner och köpa ett tvbord imorgon :)
Bra att köpa på sig lite grejer nu innan man flyttar , bättre att ha än att önska att man hade heter det ju :)
Ska möblera om i rummet imorgon också , medan A är på jobbet !
Måste ju få lite gjort medan han är borta ^

Aja , nu ska jag försöka sova här ^
God Natt kära vänner :)
Ciao :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0