YeeeeY :D

Snart är det helg :D Gissa vad som händer då ?
Joo , Madde och gänget åker på mörkerfält i Sandviken :)
Faan va skoj :D Jag längtar som faan , mörkerfält är det roligaste på hela året . .
Synd bara att vi i tråkiga älvdalen inte arrangerar björnmörkret iår :(
Men pappa har lovat att det blir av nästa år iaf , och det är ju alltid nått att se fram emot ! ^


Den här gjorde jag när A var nykomling i klubben ;)
Fast han har aldrig visat sådana tendenser dock ;) Och tur är väl de :D haha . .



 

Nu ska jag kika på en film , jag har hela huset för mig själv , typ . .  ;)
Ciao :*



Kommentarer
hillring

haha nej jag är nog sist med körkortet tror jag..har ju haft många avbrott och grejer ioch med alla advokater och rättegångar och skit men nu är det allt på g.. har klarat teorin idag :D:D:D:D

2008-10-25 @ 00:32:26
URL: http://hillring.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0