Wery soon I´m going nutz . .

Kreativiteten kliar verkligen i fingrarna på mig . . 
Jag vill börja arbeta med alla bilder jag tagit på sistone :O

Fick ju ett brev häromdagen att datorn behövde repareras , eller ja , fläkten behövde rengöras och så skulle dom installera om operativsystemet , och allt det till den enkla summan av 1895 :- , annars fick jag lösa ut den för 400:- om de inte skulle göra något med den . . ..
Gissa om jag blev RASANDE och hysterisk på samma gång ?
För det första så lämnade jag in skiten redan innan min garanti gick ut , och för det andra så har det varit fel på den redan vid inköpet , så jag har ett år till på mig enligt reklamationsrätten . . . suck on that , assholes !
Pappa skulle hur som helst ringa imorgon eftersom att han har jobbat med några av dem som jobbar på onoff  !
Hoppas hur som helst att det löser sig ! Jag vill inget hellre än att ha hem min älskling ;,(


Nu tror jag nog att sängen börjar ropa mitt namn , det finns ju en kudde med mitt namn på sig ;)
Höres imorgon sötnosar :D

God Natt & Sov så Gott :)
Ciao :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0