Vi rymmer bara du och jag . .

Sitter här i min ensamhet och lyssnar på noice , med den "nya" sångaren Marcus Öhrn . .
Så jäkla bra måste jag säga ! Får mig att komma ihåg ludvika festivalen i sommras när jag knappt visste vilka de var :) haha . . Sen blev jag fast ^ Fast han har gjort om texterna en aning och han låter lite mesigare än de gamla sångarna , han verkar inte ta i lika mycket :) Menmen , han är smällbra iaf ^

Imorgon skulle jag ha varit ner till tandläkaren , men jag mår verkligen inte bra just nu så mamma ska ringa och byta tid åt mig ! Sen måste jag ringa min chef också , hon har inte fått tummen ur och skickat något arbetsomdöme än , fastän att jag har väntat sen i somras ! :/ *SUCK*

Aja , ska kanske kika på en film med Ewe nu . . . annars kikar jag nog själv . . eller så går jag upp och lägger mig ;)
Men jag tror inte att jag skulle kunna somna just nu :/

Nu ska jag kika runt lite :)
So long suckers :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0