Spela kort . .

Japp , allderless strax kommer syster med hennes pojkvän , för vi ska spela kort ^
Alltså , jag , A , E , M & D . . . Det blir väl sjuan eller plump som vanligt ;) haha . . 

 Eftersom att jag varit vaken sen fem imorse , så känner jag mig ganska trött redan nu . . Men det skulle ju vara bra om jag kom i säng i tid ikväll också , för då kommer jag förhoppningsvis upp tidigt imorgon bitti också ! Och då blir det nog en joggingtur imorgon , med lite simmning på kvällen :) Härligt att komma igång med träning igen !! 

Nu ska jag ringa och höra hur långt de kommit , måste leta fram en kortlek också ^
Ciao :*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0