I´m the champ ;)

Oooh yes I am ;)
Sköt fullt igår . . .
För första gången i mitt liv sköt jag fullt , visserligen var det bara sex stationer ( vanligtvis brukar det vara åtta ) men jag tror att jag skulle ha klarat dem sista två galant om de hade varit med :)
Allting stämde lixom igår , trots det blåsiga vädret ^

Kom dock på en andra plats , eftersom det fanns en till junior som sköt lika bra !
Däremot är jag skit nöjd över att jag klarade mitt skytte bättre än vad de flesta "veteranerna" gjorde , däribland pappsen som skjutit i över femton år snart ^

Iofs så har det ju inget med hur länge man har varit aktiv att göra . Det måste stämma med så mycket annat , vapnet till exempel , och humöret , är man på dåligt humör , går skyttet sämre också ( i alla fall för mig ) ! Vädret kan även det vara ett problem för många . . Mycket träning är självklart även det nyckeln till framgång ! Hur som , det måste stämma med mycket annat om det ska gå bra ! :)

Aja , jag är sjukt nöjd över min prestation i vilket fall som helst , och på mindre än ett halvår har jag lyckats skjuta till mig två standard medaljer , ett brons och ett silver ! Nu har jag bara 47 poäng kvar till ett guld ;) hehe . .

Jag , Tom och Pappsen bestämmde dessutom idag , att vi ska ordna en mörkerskjutning för klubben , hoppas kan man ju alltid göra ;)


Nu ska jag gå ner och äta smörgåsar med resten av familjen , kika på film blir det nog också !
Ha det bra sweeties !
Ciao :*





Kommentarer
pangis

GRATTIS!!!!! STORT GRATTIS!!!! Vad kul! Du är så bra!! Kram

2008-10-29 @ 09:10:54
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Anonym

2008-10-29 @ 09:42:24
malte

Grattis! Det var inte illa pinkat. Själv sköt jag med en alldeles nyinköpt pistol som jag inte hade hunnit skjuta in ännu. Med tanke på att jag har skruvat 12 snäpp i höjdled och 7 snäpp i sidled sedan dess är det ett under att jag träffade över huvud taget.

2008-11-02 @ 09:51:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0