Hurtbulle #1 ;)

Idag har jag varit jävligt hurtig ska ni veta ;) Jag vaknade vid fem imorse när A åkte till jobbet. Jag låg kvar i sängen och drog mig till klockan sex. Efter det gick jag upp och åt lite frukost , sen mina damer och herrar , gick jag ut på en powerwalk/joggingtur i fyrtio minuter ;) Jävlar , vad kanon skönt det var ! :)

Eftersom att mina muskler inte fått jobba så hårt på ganska så länge , så var jag nära på att dö där några gånger ;)
Men nu känns det kanonskönt . Och klockan är , till råga på allt , bara 08.15 :) Imorgon följer jag nog med A och T och simmar några längder också. ^^

Att jag inte skrev något igår, beror nog mest på att jag först ställde mig och bakade sockerkaka och muffins , och sen städade jag hela undervåningen , med undantag av mammas och pappas sovrum :) Dessutom hann jag med att ta lite tvätt och disk däremellan :) Så mamma och pappa slapp ^ Men dem behöver ju inte tacka mig , för det är ju som sagt ingen som tackar dem för allt dem gör här hemma ! Jag bor ju här trots allt , så då kan ju jag städa, diska och tvätta likväl som någon annan i det här hushållet ! :)  

Så flitig har jag varit dem senaste dygnen ^

Nu blire till att hoppa in i duschen , sen ska jag ta hand om mina små fötter :O
Dom gör ont ;)

Höres senare ^
Ciao :*


Kommentarer
Wysteriia

Åh tack för tipset, ska kolla in det :D

2008-10-14 @ 12:32:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0