Här sitter jag igen

*suck*
Att jag inte kan ha något bättre för mig en onsdagsmorgon (?) som denna . .
Klockan är ju trots allt 02:49 och det finns ju dem som går upp vid den här tiden , eller jaa nästan iaf . .
Inte för att jag känner någon , men det kanske finns någon ? :O Vad vet jag lixom ? ;)
Nattuggla som jag är
, så vänder jag naturligtvis på dygnen och sitter uppe halva nätterna och mornarna :/ *suck*
När ska jag lära mig sluta med det ? :O Aldrig , troligtvis ;) haha . .

Jag vill ha ett jobb , tack . .
Börjar känna mig aningens rastlös här hemma , jag måste få jobba snart så att jag kan känna att jag lever igen !! :O
Inte för att jag inte lever nu , för det gör jag ju . . men äähh svårt att förklara !


Kom nyss hem från en spelkväll hos syrran och nu ska jag nog lägga mig ner och varva ner , kanske somnar då måntro ? ;) Eller så väcker jag A så får han roa mig fram tills klockan fem när han åker till jobbet ?! ;) hahahaha . .

GodNatt på er ruggugglor , höres imorgon , när jag får tillbaka min form som en någolunda vanlig människa ;)
Ciao ;*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0