There is no place like home . .

Det finns verkligen ingen plats som hemma . . Hemma i Älvdalen . . .
Visst kan jag avsky att bo här ibland , men hur kan man inte tycka om att bo här, när vi har så underbar natur här uppe i våran del av länet ? :)


Bilden blev lite blå, men det var innan jag insåg att jag hade vitbalans glödlampa ;) haha . .
Smaaart Madde, Smaaaart ! ;D


Tom bjuder på utsikten ;)


Man ser ända till Mora/Orsa därifrån :)


Bejbi <3 Nu ser ni ju hur handen hans ser ut ;D haha...


Tompa :)


Underbart vackra Älvdalen <3 :)


Nu mat.
Ciao:*



Kommentarer
pangis

Det kan jag skriva udner på..oerhört vackert är det! Men så är jag ju en gammal fjällget:-)

2008-11-05 @ 08:52:53
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
kaka

OMFG! hur fan törst dom sitta där ute, tänk om dom skulle trilla ner! =O

2008-12-06 @ 13:56:56
URL: http://kakasbloggse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0