Välkommna hem !

Larz Kristerz kunde nog inte annat än känna sig välkomma hem igår...
Byn var verkligen fullproppad med människor...


Och minst lika många åt andra hållet :O


Söta mamma var så klart på plats :)


Älskling också :) <3


Älskling och Martin (som skulle spendera en natt hos Millan och Danne :))

Men eftersom att det var så jävla kallt, och att ekipaget med Larz Kristerz aldrig kom så bestämde jag och Älskling oss för att dra därifrån....Vi åkte upp på sporthallen och skjöt allsvenskan istället ^^


Det gick inte så bra bra för min sötnöt ^


Men jag förbättrade mig med tre poäng, och det är ju tur det går uppåt iaf :D haha...


Kommentarer
panigs

Det går åt rätt håll alltså.. God Jul nu tjejen så ses vi på banorna nästa år och hälsa familjen så mycket! Kram från ett ickekallt men regnigt och gråtrist Närke:-( Tur vi ska till Sälen på nyår!

2008-12-22 @ 20:53:56
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0