Pristavla!

Jag har ju helt glömt bort att visa er vad Millan och A hjälpte mig knåpa ihop häromdagen :)
Eller ja, jag ska erkänna att jag inte var mycket till hjälp, jag var mest rädd för häftpistolen...
Kan ni tänka er? En skyttebrud som jag, rädd för en häftpistol...holy cow...
Det ska hur som helst föreställa en tavla som jag kan hänga mina skyttepriser på :)
En provisorisk, tills jag hittar något bättre, vill ju inte ha alla mina priser i en låda någonstans...
Dessutom är jag allderless för ego för att inte visa upp dem ;) hehe...

Så här ser den ut förresten.....


Jag tycker att den blev himmla bra :)
Fin också för den delen ;)
Det lär ju dröja ett tag tills jag har samlat på mig lika många som far min, men iaf...
Han måste i varje fall ha över 60 st minst!! :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0