Long time, no see..

Nu var det ett tag sen igen....
Kan bero på att jag varit deppig i några dagar, tänker inte gå in på det här....
Kan även bero på att jag ÄNTLIGEN fått hem Desperate Housewives boxen, med alla fyra säsongerna :D :D :D
Så jag och Ewe (eller pappa ;) hahaha...) kan helt enkelt inte slita oss ;)

Lucia idag, massa party på bynn ikväll då...
Men icke för mig, går på penselin än så jag får ju inte dricka ändå!
Känns rätt meningslöst att gå ut på krogen när man inte får dricka?!?
Eller ja, det beror ju vem man går med, vissa kan ju ha kul utan alkohol iofs :)

Aja nog om det....
Nu ska jag göra nått vettigt, tror jag iaf ^

:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0