Jag lever...

Jaa jag lever än...
Trots all julstress :)
Haft en underbar jul med familjen...
Tack allihop för alla fina julklappar :)
Allt uppskattas mycket! <3

Är i Ludvika nu...Kom hit i förrgår :)
Skönt att komma iväg lite :)
Har varit på gymmet igår, gick/joggade på bandet 3,6 km sen 1,4 km på cykel :)
Sen körde jag, A, Leif och Mattias rundpingis :D haha...kul kul :)
Och idag har vi varit och spelat tennis i en och en halv timme!
Skönt som faan att röra på sig ^
Känns som om jag kan stanna en hel månad om vi fortsätter så här!
Det skulle nog både jag och A behöva :) Men nu har vi ju iaf kommit igång :P

Jaja, nu ska jag spela CS en sväng ;)
A har gjort mig till nörd ;O haha..

:*


Kommentarer
kusin

vi måste simma någon dag (((:

2008-12-29 @ 23:35:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0