Älvdalen :)

Nu är vi tillbaka i Älvdalen igen :) Känns skönt faktiskt...
Fast det var skönt att vara borta i två dagar också!

Blev något konstigt med nacken igår...
Kunde inte vrida det åt vänster eller bakåt, mamma och pappa trodde att det var nackspärr..
Men det verkar inte som om det är något sånt...
Försökte med att smörja in, ta värktablett, ett varmt bad ha halsduk...men inget fungerade...
Idag kan jag i varje fall vrida åt båda hållen, men inte luta bakåt :/
*suck*
Jaa jag säger då det...alltid ska det vara något :/
Så nu vet ni varför jag har varit så frånvarande!

Nu är vi som sagt tillbaka i Älvdalen så jag och Ewe ska fortsätta titta på vårat desperate snart ;)
hahaha....nördar som vi är ;D

Ha det så bra alla!
 :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0