vilken härlig dag

Underbart väder , underbar dag ^
Ska åka ner till syrran en sväng ikväll , vi ska ha spelkväll :)
Kommer nog bli trevligt tror jag ^
Ska försöka få med mig Ewe också , men vi får väl se hur det blir med den saken :D

A har fått lön idag också , känns lite seegt att han får den 25:e och jag den 27:e :/
Orättvist ju ! :P Ajaa , sånt e livet !

Kanske åker ner till ludvika en sväng i veckan . . Svärmor ville att vi skulle komma och hälsa på i några dagar :)
Och det brukar vi väl inte säga nej till , allt för att komma härifrån :)

Neej , nu ska jag kika på en film i min ensamhet ^
Hörs senare sötnosar !
Ciao :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0