Tömd...

Jag känner att jag är inne i en lite jobbig/tung period just nu.
En period som jag vill komma ur fortast möjligt.  
 
Jag känner mig så jävla tömd på energi.
Och nu menar jag inte bara slut. Trött. Orkeslös.
Jag menar TÖMD.
 
Det känns som om jag springer runt i ett ekorrhjul som går runt runt runt...
Never ending story, typ...
 
Jag vet inte vart jag vill i livet och det gör mig sjukt stressad.
Stressad för att jag sitter på samma jobb, trots att jag vill göra något annat.
Stressad för att jag vill plugga vidare, men har absolut ingen aning om vad jag vill göra..
Stressad för att jag vill bort härifrån, men vet inte riktigt vart jag vill istället...
Stressad för att jag är singel och alla andra i min ålder skaffar barn, familj, hus och hela faderullan. (Och ja, jag vet att det bara är en känsla, och att "alla" inte alls gör det... men känslan är kvar ändå...)
Stressad för att jag känner mig så jävla kass med min träning, disciplin, kosten och allt runt det...
(Skulle ha behövt någon som står och skriker på mig och pushar mig i träningen, någon manad?? ;) haha...)
Mycket som händer privat, som man också går och funderar på som inte gör något lättare...
 
Blir knäpp på mig själv snart...
Kommer väl ur det så småningom, men just nu ser mitt liv ut så här..
 
Började kolla lite högskolor idag, blev inte klokare kan jag lova..
Måste det finnas så jävla många val??!! :P
 
Fan vilket tråkigt inlägg det här blev. :P
Känner mig inte som förut, jag som alltid är glad annars. Oftast.
Men det blir väl så när det är lite mycket i livet antar jag...
 
Ni får väl en överdrivet superhappy bild på en jätte glad tjej istället.... Nooooot ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0