Spontan eller inte?!

Min stockholms brutta frågade om jag är ledig i helgen, och det är jag.
Så hon tyckte att jag ska sätta mig på ett tåg till sthlm imorgon och gå på en fest med henne imorgon kväll..
Frågan är, ska jag vara så jävla spontan eller inte?!? :D
Tänker man lever ju bara en gång, right?! 
Samtidigt som det skulle vara skönt att vara hemma.
Men å andra sidan är jag ju det i princip alla andra dagar på året... :P
hahaha...
Åretsproblem.se
 
Hur ska jag gööööööra dåe??
 
Min lilla kusin åker ju också till sthlm över helgen.
Och min ena syster ska jobba grishelg.
Blir liksom lite ensamt i Mora... :(
 
Ååååhhh... HJÄLP MIG!! :)
 
Bjussar på en bild jag målade i vintras... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0