Saknad...

Känner mig jäkligt låg ikväll.. :(
Tårarna bara kommer, av ingenting...
Vet inte om det bara varit så mycket jag stängt inne på sistone. 
Blivit för mycket kanske...
 
Känner sån extrem saknad efter min fina mormor också! ❤️
Tänk om jag fick ge dig en jätte stor kram och tala om för dig hur mycket du betytt för mig under åren. 
Ge dig en klapp på kinden och hålla din hand igen. 
Det finns inga ord i världen som kan göra så att du och morfar kommer tillbaka. 
Men du ska veta att ni är extremt saknade!
Det gör ont i hela hjärtat när jag tänker på att du och morfar inte finns mera....
Jag älskar er, alltid! ❤️❤️❤️
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0